Hi gooit abonnementen om

Hi kiest voor internet en introduceert bellen als optie

20 FEBRUARI 2012, DEN HAAG, NEDERLAND
Samenvatting

Vanaf 12 maart introduceert Hi maximale keuzevrijheid met abonnementen waarin mobiel internet centraal staat. Een bel- en smsbundel wordt een optie. Hi wordt daarmee gemiddeld 10% goedkoper ten opzichte van de huidige abonnementen. Met de nieuwe abonnementen kan de Hi-klant altijd onbeperkt online berichten blijven sturen via bijvoorbeeld Facebook, Twitter en WhatsApp. Zonder extra kosten. Hi introduceert ook Hi ToestelLease. Hierbij krijgt de Hi-klant de unieke SmartCare service waarmee hij binnen 4 uur weer online kan zijn. Het toestel wordt los van de bundel gekozen voor een maandelijks bedrag en vooraf bijbetalen hoeft niet meer. Als het abonnement afloopt kiest de klant ervoor het toestel om te ruilen, in te leveren of over te nemen.

Jongeren dag en nacht in contact
Uit gesprekken en onderzoek van Hi onder klanten en jongeren kwamen drie sterke behoeften naar voren: 1) ze willen dag en nacht in contact zijn met hun vrienden; 2) ze kunnen niet zonder hun telefoon, deze moet het altijd doen; 3) ze willen kunnen kiezen. Want waarom betalen voor dingen die je niet nodig hebt?

Hi abonnementen
Hi biedt vier verschillende abonnementen (Light, Medium, Large en XL) die variëren in hoeveelheid MB’s en snelheid. Daarbij krijg de Hi-klant bij Large en XL gratis sms’en (tot 3000) en krijgt hij bij XL ook gratis Hi naar Hi bellen (tot 3000).

Bij alle abonnementen kan de Hi-klant onbeperkt online berichten blijven sturen. Zonder extra kosten, ook als het MB-tegoed op is. Als het MB-tegoed op is gaat de snelheid naar messaging snelheid (32 kb/s), hiermee blijft online berichten sturen altijd mogelijk. Voor zorgeloos internetgebruik krijgt een klant gedurende de maand een sms bij 50%, 75% en 100% van het verbruik van het MB-tegoed. Het is altijd mogelijk extra MB-tegoed te kopen, waarmee de oorspronkelijke snelheid terugkomt.

Hi ToestelLease
Hi introduceert Hi ToestelLease met de unieke SmartCare service. Klanten kunnen kiezen voor elk toestel dat Hi aanbiedt, los van het abonnement. Het maandbedrag is afhankelijk van het type toestel dat de klant kiest en bijbetalen hoeft niet meer. Als het abonnement afloopt, kiest hij ervoor om het toestel om te ruilen, in te leveren of over te nemen.

SmartCare service:

• Onmiddellijk telefonische assistentie;
  • Indien noodzakelijk binnen 4 uur een monteur ter plaatse;
  • Lukt reparatie niet direct, dan krijgt de klant een leentoestel met hetzelfde besturingssysteem;
  • Deze service is kosteloos, tenzij de schade is ontstaan door eigen schuld. Aanvullend verzekeren tegen schade, verlies en diefstal blijft uiteraard mogelijk.

Met de unieke SmartCare service kan een klant binnen 4 uur weer online zijn.

Kies een bel- en smsbundel…of niet!
Klanten bepalen zelf of ze bij hun abonnement een bel- en smsbundel nemen. Of niet. Er zijn vijf bel- en smsbundels, oplopend van 75 tot 1000 minuten/sms’en per maand. Het is natuurlijk ook mogelijk om te bellen of sms’en zonder een bundel. Het bel- en sms-tegoed is een maand geldig. Gesprekken worden niet meer afgerekend per minuut, maar na de eerste minuut worden de gesprekken afgerekend per seconde.

"Maandelijks betalen voor een mooi toestel zou ideaal zijn" Bo (19)
"Facebook, pingen, whatsappen, internet; daar gebruik ik mijn mobiel voor" Xaviera (20)
"Op toestelservice valt nog veel te halen" Wesley (24)
"Het lijkt me handig als je een vervangend toestel kan krijgen" Wesley (24)
"Je abonnement precies afstemmen op je persoonlijke gebruik, dat zou ideaal zijn!" Bart (24)
  • Medium square 0bca89f204eca829a3be61117dee3755

Voor journalisten

KPN Mediarelaties
    press@kpn.com
  • Default avatar2

Voor lifestyle pers en bloggers

Lot Bosch van Drakestein
    LBVD PR & Energize
    lotbosch@me.com
    Tel: +31 (0)6 13 03 25 82

Michelle van Vliet
    Winkelman van Hessen
    mvanvliet@wvhcommunicatie.nl
    Tel: +31 (0)6 24 09 76 71
Over Hi

Hi is het mobiele jongerenmerk in Nederland dat mobiele spraak-, data- en messagingdiensten aanbiedt. Hi is dé Nederlandse mobiele provider op het gebied van messaging en staat dicht bij de doelgroep door zijn manier van communiceren. Hi stelt zich tot doel om met zijn diensten en toepassingen het sociale contact tussen jongeren te versterken. Daartoe heeft Hi onder meer de Hi Society opgericht. De Hi Society is het platform voor alle Hi klanten die volslagen verbonden zijn of zich met deze lifestyle identificeren.